| Ko je online? |
 
 Ljubav i Sex
Postavljeno 09.04.2007. u 23:29
RSS    
Više mesa - manje spermića!
 
Velika konzumacija crvenog mesa tokom trudnoće može da utiče na kvalitet sperme koju bi u budućnosti proizvodili muški potomci, pokazalo je poslednje istraživanje objavljeno u publikaciji Hjuman Reprodakšn.
Više mesa - manje spermića!
Šana Svuan, sa Medicinskog Fakulteta Univerziteta u Ročesteru u SAD-u, je bila na čelu grupe stručnjaka koja je sprovela istraživanje poredjenja spermatozoida sperme kod 387 muškaraca, čije su supruge ili devojke bile trudne i analizirao ishranu majki tih muškaraca.

Stručnjaci su analizirali informacije iz pet gradova u SAD-u izmedju 2000. i 2005. godine. Od 51 muškarca čije majke tvrde da su konzumirale više crvenog mesa tokom trudnoće, kod 18 se pokazalo da imaju spermu, koja se prema Svetskoj medicinskoj organizaciji kategoriše kao slabo - fertilna.

Ali tim stručnjaka koji je i sproveo istraživanje ujedno tvrdi da na kvalitet sperme ne utiče meso, nego pesticidi, hormoni i ostali sastojci koji se koriste u ishrani životinja.

Ova istraživanja su se pokazala kao posebno zabrinjavajuća jer statistički podaci pokazuju da se u SAD godišnje, po osobi konzumira oko 35 kilograma mesa, i da ta cifra na godišnjem nivou raste za jedan odsto. Takodje poznata je i činjenica da je generalizovana upotreba hormona kojima se stimuliše brži rast stoke i povećava proizvodnja mleka.

Kod muške dece, čije su majke konzumirale mnogo mesa (više od sedam obroka u sedmici), pokazalo se da imaju za 24,3 odsto manju koncentraciju sperme, nego muškarci čije su majke imane nešto uravnoteženiju ishranu tokom trudnoće, stoji u publikaciji.

Ovi zaključi su od velike važnosti, jer pokazuju mehanizme koji utiču na velike promene u reprodukciji kao što je smanjenje koncentracije spermatozoida, što je do sad bila velika misterija.

(MONDO)


 Komentari
"Više mesa - manje spermića! " | Prijavi se/napravi nalog | 0 komentar(a)

Komentari nisu dozvoljeni za goste, molimo vas registruj te se
 
 Najcitanije

U Berlinu odr?an najveći sajam erotike na svijetu

 Marketing

 Vesti
Vesti Kako da bivši postane sadašnji
2009-07-29 19:27:11
Vesti "Nećemo da nam Madona uništi stadion"!
2009-07-29 19:25:40
Vesti Esma pobedila Borata!
2009-07-29 19:24:50
Vesti U eksploziji bombe u Španiji povrijeđeno 46 lica
2009-07-29 19:23:30
Vesti Vučinić ponovo preti, reagovalo tužilaštvo
2009-07-29 19:21:36
Vesti Zenica: Abu Hamza pobjegao
2009-07-29 19:19:14
Vesti Australija: Počelo kliničko testiranje vakcine protiv novog gripa
2009-07-22 13:08:12
Vesti On "pumpa" hormone kad želi da bude tata
2009-07-22 13:06:21
  Pocetna | Forum/Diskusije | eDating | Razmena banera |
   | Marketing | Vas nalog | Ko je online?     Copyright © 2005-2007 VIRTUALNO.COM  
Project Management Software | Package Holidays | Package Holidays | Broadband | Home Insurance


BiH Vijesti
Dayli News

Njuskalo