Polinezasićene esecijalne masne kiseline, pored mnogobrojnih blagotvornih svojstava, ublažavaju i simptome ekcema na koži, pokazali su rezultati istraživanja grupe naučnika sa Univerziteta Berlina.
Crno vino sprečava srčane udare, ljubitelji vina su zdraviji od onih koji piju pivo, a konzumiranje alkohola u večernjim satima sigurno nikada nikome nije nanelo - o ovim verovanjima u zdravstvene efekte alkohola verovatno raspravljaju stalni gosti svake lokalne kafane.
Na putovanjima se često događaju nepredviđene situacije. Zato bi, kada krenete na letovanje, uz ostale stvari, u koferu trebalo da se nađe i priručna apoteka.
Broj adipocita, ćelija koje skladište masna jedinjenja (lipide), definisan u detinjstvu ostaje konstantan tokom celog života, pokazali su rezultati istraživanja objavljeni u britanskom naučnom časopisu Nature.
Duvan je jedini legalni proizvod koji ubija 30 do 50 odsto svojih konzumenata, a pušači u proseku imaju 15 godina kraći životni vek od nepušača, upozorili su stručnjaci povodom 31. maja, Svetskog dana bez duvanskog dima, koji se obeležava pod motom "Mladost bez duvanskog dima".
Prodaja leka za odvikavanje od pušenja "čantiks" (Chantix), kompanije "Fajzer" (Pfizer), opada na tržištu SAD, pošto su zdravstveni stručnjaci doveli konzumiranje tog medikamenta u vezu sa samoubistvom
Kupovinu piletine sa kartonskih kutija, madjarske salame iz gepeka, konzervi i čokolada sa ulice gradjani bi trebalo da izbegavaju, i to naročito tokom toplih letnjih dana, savetuju lekari.